Home
Jamiroquai

OLD PHOTOS OF JAY FROM MID-90'S

The Space Cowboy. Talk about anything related to Jay. His singing, his clothes, his Black Devil Car, his style...

OLD PHOTOS OF JAY FROM MID-90'S

Postby samantha1170 on Sun Sep 24, 2006 9:56 am

Hi everyone, I came across these photos today and thought I'd post them...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Enjoy :) :) :)

SAMANTHA
samantha1170
Moderator
Moderator
 
Posts: 1548
Joined: Thu Jun 23, 2005 1:57 pm
Location: Melbourne, Australia

Postby Jamiroquai-Stinger on Sun Sep 24, 2006 7:28 pm

nice to see Jay Kay again in the early years, thanks for posting Samantha!
User avatar
Jamiroquai-Stinger
Supersonic
 
Posts: 94
Joined: Wed Jul 05, 2006 9:00 pm
Location: On my bed, with some Canned Heat in my hand..

Postby sarah-5 on Mon Sep 25, 2006 4:58 am

jamiroquai-stinger wrote:nice to see Jay Kay again in the early years, thanks for posting Samantha!


Agree! His way of dressing is not as interesting now as then!
User avatar
sarah-5
Mr Moon
 
Posts: 736
Joined: Thu Apr 27, 2006 8:17 pm
Location: Sweden

Postby zaratino on Mon Sep 25, 2006 7:55 am

he looks so young!!!
and not wasted... :P :lol: :lol:
User avatar
zaratino
Space Cowboy
 
Posts: 1122
Joined: Fri Aug 26, 2005 12:30 am
Location: croatia

Postby duki on Mon Sep 25, 2006 3:28 pm

Nice. I really like the photos.
Do you think that Jay looked better then or that he looks better now? Sorry for the teenage question. :)
I almost forgot to answer it myself. I think he looks better now.
Yes, his clothing was unusual back then. Very interesting.
User avatar
duki
Space Cowboy
 
Posts: 1869
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:25 pm
Location: Podgorica

Postby Galka on Mon Sep 25, 2006 5:14 pm

OMG, so CUTE:))He is real men now and ten years ago he was so funny:)))Great pics, i'm happy:))JK and adidas, i'm in heaven:))
User avatar
Galka
Mr Moon
 
Posts: 500
Joined: Sat Jun 10, 2006 2:22 pm
Location: MOSCOW!!!))))

Postby duki on Tue Sep 26, 2006 2:28 pm

Thanks, Galka, for answering my question. I agree with you.
User avatar
duki
Space Cowboy
 
Posts: 1869
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:25 pm
Location: Podgorica

Postby gypsysister on Tue Sep 26, 2006 3:00 pm

:D :D :D :D those photos are the return of the earth cowboy..... the real jay.... the tribal leader of fat funk and soul that goes deeper underground...
brings a smile to my eye...

big love and good vibes
gypsysister
 
Posts: 37
Joined: Fri Apr 15, 2005 5:35 pm
Location: stillness in time

Postby sedaquai on Tue Sep 26, 2006 3:40 pm

Young Jay was better!! :? joking ...he also now looks so great but i think his face used to look innocent :lol:
User avatar
sedaquai
Space Cowboy
 
Posts: 1447
Joined: Wed Apr 20, 2005 8:56 pm
Location: a corner of Istanbul,TURKEY

Postby ivy on Tue Sep 26, 2006 7:34 pm

awww baby jay :P ...shiney and new
User avatar
ivy
Space Cowboy
 
Posts: 1968
Joined: Fri Apr 15, 2005 5:38 pm
Location: planet jenny

Postby manudevil21 on Wed Sep 27, 2006 11:43 am

I miss his "normal hats" now-days! :) you know this tibetan hats!!!:D
User avatar
manudevil21
Space Cowboy
 
Posts: 1150
Joined: Wed Sep 28, 2005 4:34 pm
Location: Slovenia

Postby Jameerica on Thu Sep 28, 2006 3:14 pm

ivy wrote:awww baby jay :P ...shiney and new

yeeaaaah....cute
he looked realy innocent back in those days,though he had some realy bad stuff going on
User avatar
Jameerica
Runaway
 
Posts: 14492
Joined: Wed Aug 24, 2005 12:37 pm
Location: Qarth, greatest city that ever was or ever will be.

Postby Jameerica on Thu Sep 28, 2006 3:17 pm

duki wrote:Nice. I really like the photos.
Do you think that Jay looked better then or that he looks better now? Sorry for the teenage question. :)
I almost forgot to answer it myself. I think he looks better now.
Yes, his clothing was unusual back then. Very interesting.

EVERYBODY'S clothing was unusual back then.those were THE 90'S!
User avatar
Jameerica
Runaway
 
Posts: 14492
Joined: Wed Aug 24, 2005 12:37 pm
Location: Qarth, greatest city that ever was or ever will be.

Postby Joisxiaoyu on Thu Sep 28, 2006 8:11 pm

ohh our baby jay! hahaa :D he looks so good!!! :D
User avatar
Joisxiaoyu
Mr Moon
 
Posts: 873
Joined: Tue Mar 28, 2006 5:32 pm
Location: Colombia- Bogotá

Postby Galka on Thu Sep 28, 2006 8:26 pm

Joisxiaoyu wrote:ohh our baby jay! hahaa :D he looks so good!!! :D

I can't watch)))so cute booooy:)))OMG so nice:)))and adidas.....
User avatar
Galka
Mr Moon
 
Posts: 500
Joined: Sat Jun 10, 2006 2:22 pm
Location: MOSCOW!!!))))

Postby isabelle on Wed Oct 04, 2006 5:16 pm

hahaha I can´t stop laughting, these pics are so funny :lol: he looks like a little inocent boy and now he´s singing feels just like it should lol.
By the way I think his best look was the a funk odyssey, he was so hot back then :wink:
User avatar
isabelle
Supersonic
 
Posts: 53
Joined: Sat Aug 27, 2005 8:24 pm
Location: guadalajara Mexico

Postby Jameerica on Wed Oct 04, 2006 6:12 pm

doctor:jamirofans,you've got a boy!lol :lol: :lol: :lol: :lol:
yep he definitly was at his hottest then,but don't forget synkronized(what can i do,i'm a sucker for a man with hair as long as mine!)
User avatar
Jameerica
Runaway
 
Posts: 14492
Joined: Wed Aug 24, 2005 12:37 pm
Location: Qarth, greatest city that ever was or ever will be.

Postby samantha1170 on Thu Oct 05, 2006 12:42 am

No way - the shorter hair is better :) :) :)

SAMANTHA
samantha1170
Moderator
Moderator
 
Posts: 1548
Joined: Thu Jun 23, 2005 1:57 pm
Location: Melbourne, Australia

Postby Jameerica on Thu Oct 05, 2006 11:06 am

well he does look more manly this way,i admit,but i liked him more back then
User avatar
Jameerica
Runaway
 
Posts: 14492
Joined: Wed Aug 24, 2005 12:37 pm
Location: Qarth, greatest city that ever was or ever will be.

Postby Mr. Moon 009 on Fri Oct 06, 2006 1:36 pm

Now thats the jay kay I havent seen in a while...the space cowboy! 8)
User avatar
Mr. Moon 009
 
Posts: 48
Joined: Thu Sep 28, 2006 8:32 pm
Location: United States, Virginia

Postby euges on Sat Oct 21, 2006 8:16 pm

Remember these???

Image
Image
Image
User avatar
euges
Supersonic
 
Posts: 444
Joined: Mon Feb 27, 2006 2:24 am
Location: Mexico City

Postby Verena on Sat Oct 21, 2006 9:43 pm

the second one, where he wore white is my favorite ever, thanks x posting it!!


Vere
Verena
 
Posts: 41
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:10 pm

Postby samantha1170 on Sun Oct 22, 2006 4:29 am

Great photos Euges :) :) :)

SAMANTHA
samantha1170
Moderator
Moderator
 
Posts: 1548
Joined: Thu Jun 23, 2005 1:57 pm
Location: Melbourne, Australia

Postby Joisxiaoyu on Mon Oct 23, 2006 1:16 am

ohh nice picss.. i like themm :D
User avatar
Joisxiaoyu
Mr Moon
 
Posts: 873
Joined: Tue Mar 28, 2006 5:32 pm
Location: Colombia- Bogotá

Postby JayKayzMrz on Mon Oct 23, 2006 4:56 pm

Jay has always been drop dead gorgeous! I think he's very, very yummy.............. :wink:
User avatar
JayKayzMrz
 
Posts: 22
Joined: Mon Oct 09, 2006 11:13 pm
Location: UK

Next

Return to Jay Kay

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron