Home
Jamiroquai

Dutch Jammin' starts here!

For non-English speakers to talk about all things Jamiroquai and more. If you speak Spanish, Italian, German, French (or any other language) then this is where it Feels Just Like It Should...

Dutch Jammin' starts here!

Postby Towasai on Sat Feb 03, 2007 6:05 pm

Volgens mij zijn er momenteel wel weer een paar nederlands sprekende members aanwezig hier op het forum ... dus ik dacht laat ik eens ff vragen wie ?? :)
Towasai
Space Cowboy

forum

Postby Jay F (funky_chill) on Tue Feb 13, 2007 2:17 pm

hey, mij ken je waarschijnlijk al he :D :D ...
Jay F (funky_chill)
Dynamite

Postby Towasai on Tue Feb 13, 2007 5:48 pm

jeehh eindelijk iemand die reageert :D .. is toch makkelijk zo, om gewoon nederlands te kunnen praten ;) haha .. maar goed ik hoop dat er nog meer mensen zich melden :) want ze zijn er wel .. :P .. maar in ieder geval leuk om met je te praten ;)
Towasai
Space Cowboy

dutch

Postby Jay F (funky_chill) on Tue Feb 13, 2007 6:22 pm

ik snap het eigenlijk ook ni, voor mij is dit ook veel makkelijker 8) ... waarom maken ze het hun eigen toch moeilijk? :o :D
Jay F (funky_chill)
Dynamite

Postby Towasai on Tue Feb 13, 2007 6:26 pm

haha :P .. ik schrijf tegewoordig zoveel engels dat ik op msn ook automatisch in het engels ga schrijven :P ik ben trouwens niet meer gebeld voor die Nederlandse 'Gig in the Sky' actie :P ... had het ook niet meer verwacht eigenlijk .. maar ja, stiekem blijf je toch hopen :roll: :wink: :(
Towasai
Space Cowboy

gig in the sky

Postby Jay F (funky_chill) on Tue Feb 13, 2007 7:37 pm

de reden waarom dat ik dat vroeg was omdat ik geen ticketten heb kunnen bemachtigen met de oficiële wedstrijd... :? ...je hebt waarschijnlijk ook geen ticketten gewonnen he? :wink:
Jay F (funky_chill)
Dynamite

Postby Towasai on Tue Feb 13, 2007 7:43 pm

Nee :cry: helaas ik had het zo gehoopt ! .. het zou mijn eerste keer vliegen zijn en dan dus gelijk met een optreden :P ..haha .. maar ja niemand hier op het forum heeft gewonnen volgens mij... ik ken maar 1 iemand via myspace die gewonnen heeft .. .. ach het zal wel geweldig zijn :P ik kijk in plaats daar van maar weer een keer de dvd van jamiroquai ...is ook leuk ;)
Towasai
Space Cowboy

dvd

Postby Jay F (funky_chill) on Tue Feb 13, 2007 7:56 pm

ja, ik heb van iemand geleze dat er inderdaad praktisch geen mense van de forum hebben gewonnen..... maar 'tis te hopen dat ze daar toch wel nen dvd van maken. dan kunnen we toch op 1 of andere manier het toch meemaken...haha :lol: :D :D :lol: ...
Jay F (funky_chill)
Dynamite

Postby Towasai on Tue Feb 13, 2007 8:01 pm

Jaaaa beter maken ze daar een dvd van !! :shock: :? ... maar goed .. voorlopig zullen we ze niet live zien optreden ... we moeten het maar afwachten .. ach zo lang er maar een tour komt ben ik blij :) onder tussen ga ik wel een hele hoop andere concerten langs :P
Towasai
Space Cowboy

Postby Towasai on Sun Feb 18, 2007 6:26 pm

voor degene die geinteresseerd zijn .. artikel in de 'metro' van het geweldige concert waar ik en vele andere niet naar toe gaan :(;)

----------------------------------------------------------------------------------
Image
Vliegtuigconcert van Jamiroquai

Geplaatst op vrijdag 16 februari 2007 om 15:44
AMSTERDAM (ANP) - Je moet soms tot grote hoogte stijgen om in the picture te komen. Sony Ericsson probeert het met een concert in de lucht, ofwel een optreden van Jamiroquai in een vliegtuig, Boeing 757. Ruim 150 mensen gaan het meemaken op dinsdag 27 februari.

Waar Katie Melua de zeebodem opzocht om een diepteconcert te geven op 303 meter onder de zeespiegel, gaat Jamiroquai ruim 10 kilometer de lucht in om een optreden van een half uur te geven. Het idee achter dit initiatief komt van Sony Ericsson. ,,Zo willen we grensverleggend communiceren met ons publiek over muziek in de mobiele telefonie, ofwel music on the move'', aldus perswoordvoerder Harold de Kort namens Sony Ericsson Nederland.

Guinness World Record vliegt ook mee om te kijken of het evenement een plaatsje verdient in het Guinness Book of World Records. Sony Ericsson zegt op deze manier zijn publiek te willen trakteren op ,,bijzondere dingen''. Of het een regelamatig terugkerend evenement wordt is nog niet duidelijk. ,,Maar misschien zetten we wel een traditie neer en gaan we er meer mee doen.''

----------------------------------------------------------------------------------
Towasai
Space Cowboy

Postby Jay F (funky_chill) on Sun Feb 18, 2007 6:32 pm

leuk dat het in de metrogazet staat, en het is te hopen dat ze er inderdaad meer mee gaan doen :wink: ...
Jay F (funky_chill)
Dynamite

Postby Towasai on Sun Feb 18, 2007 7:39 pm

ja .. ik hoop in ieder geval meer dan alleen maar foto's :? :)
Towasai
Space Cowboy

Postby freaky on Tue Feb 20, 2007 7:18 pm

Hey tweede poging voor een NL thread!!!

Ik wil niemand onnodig happy maken, maar er een een roddel dat er een duitste audio link zou zijn.
Helaas is nog niets bevestigd!!!!
Maar ik blijf hopen dat er iets zal zijn.

Dat was zo tof na Jazz Cafe, toen je thuis kwam was er gewoon audio van die gig...en later zelfs een DVD! Dan kun je jezelf zien en weer helemaal uit de dak gaan.
freaky
Mr Moon

Postby Towasai on Tue Feb 20, 2007 7:25 pm

freaky wrote:Hey tweede poging voor een NL thread!!!

haha ja ik zag dat er wel eentje al was.. maar dat was zoooo lang geleden ;) :lol:

Ik wil niemand onnodig happy maken, maar er een een roddel dat er een duitste audio link zou zijn.
Helaas is nog niets bevestigd!!!!
Maar ik blijf hopen dat er iets zal zijn.

Dat was zo tof na Jazz Cafe, toen je thuis kwam was er gewoon audio van die gig...en later zelfs een DVD! Dan kun je jezelf zien en weer helemaal uit de dak gaan.

zolang ze er maar iets van laten zien/horen vind ik het al goed .. tis zo jammer dat zoveel mensen dit moeten missen .. vooral omdat het nog zo lang duurt voor ze gaan touren :(

maar goed zoals je al zei .. we blijven hopen :)
Towasai
Space Cowboy

Postby Towasai on Wed Feb 28, 2007 6:28 pm

Jamiroquai-Stinger wrote:to bad they quit now :cry:

Found the articel in dutch eigther, here he is:

Jamiroquai stopt ermee

Uitgegeven: 28 februari 2007 19:16
Laatst gewijzigd: 28 februari 2007 19:17

De eigenzinnige Britse band Jamiroquai stopt met hun muzikale carriere. Jay Kay, het gezicht en de stem van de band wil zich gaan richten op het familieleven.

De beslissing van de band kwam nadat het contract met hun platenmaatschappij onlangs afliep. Voor Jay Kay was dat het ideale moment om er een punt achter te zetten. Naar eigen zeggen is hij het leven als muzikant, waarbij hij constant van huis is, helemaal zat. "Mijn leven zat sowieso altijd al vol hoogte- en dieptepunten, maar het leek alsof de laatste tijd alleen maar uit dieptepunten bestond" aldus Jay Kay. "Ik vind muziek maken gewoonweg niet leuk meer, ik verveel me alleen maar de laatste tijd, bovendien is elk bandlid wel aan wat rust toe."

Geld

Ook voegde de zanger nog aan zijn verklaring toe dat hij het voor het geld niet meer hoefde te doen. Dit komt ondermeer doordat zijn band sinds het eerste succes in 1992 wereldwijd ruim 27 miljoen albums verkocht.

In een interview met de Engelse Daily Mirror liet Jay Kay nog in het midden of hij ooit weer muziek gaat maken. "Wie weet, maar voorlopig ga ik lekker vliegen met mijn helikopter en daarnaast op zoek naar de ideale vrouw om samen kinderen mee te krijgen."

THX! Jamiroquai-Stinger, voor dit artikel .. de titel klinkt alleen wel erg negatief .. ik hoop alleen dat het niet het geval is dat ze dr echt mee stoppen .. het zal ongetwijfeld wel een grote/lange break worden maar tja .. tis afwachten ... :roll:

[edit: .. ohh geen paniek .. hij stopt niet ;)]
Towasai
Space Cowboy

Postby Jamiroquai-Stinger on Sat Mar 03, 2007 7:21 pm

tja, ik ben goed in het brengen van slecht nieuws :P
Jamiroquai-Stinger
Supersonic

Postby Towasai on Sat Mar 03, 2007 9:32 pm

:lol: ach... gelukkig was het niet waar :D :wink:
Towasai
Space Cowboy

Postby Jay F (funky_chill) on Sat Mar 03, 2007 9:36 pm

ja, anders kon ik niet meer live gaan zien als hij is een toer doet :? maar alle chance dat het niet waar was 8) 8) everybody happy now :D :D :D :D
Jay F (funky_chill)
Dynamite

Postby Towasai on Sat Mar 03, 2007 9:49 pm

Hier nog een artikel over Gig in the Sky :)

----------------------------------------------
di 27 feb 2007, 20:15

Jamiroquai zingt 'hoogste' lied
Image
Jay Kay.
Foto: AP

ATHENE - De funky soulzanger Jamiroquai leverde dinsdagavond met recht een prestatie van niveau. Op een hoogte van ruim tien kilometer, onderweg van München naar Athene, gaf hij voor tweehonderd gasten een concert in een Boeing 757. Hij zette hiermee een record neer voor het Guiness Book of Worldrecords.

Het evenement was een stunt van Sony Ericsson. In het vliegtuig zaten zeven Nederlanders, van wie er vier met een prijsvraag een plaatsje hadden verworven. De 24-jarige Jackie Hettinga uit Sneek won in het vliegtuig zelfs nog een meet-and-greet met mister Jamiroquai zelf, of wel Jay Kay.
-------------------------------------------------------------------------------

:shock: en er waren dus gewoon 7 nederlanders bij :shock: :shock: aahhhhhhh en niet eens arme ik... :cry:
Towasai
Space Cowboy

Postby MisterFunk on Wed Mar 07, 2007 12:59 pm

Sorry mannen, lees dit draadje net voor het eerst!

8 Nl-ers nu in totaal dan... :wink:

Jullie gaan me allemaal haten vandaag want ik zit nu op Schiphol te wachten op mijn vlucht naar London voor het geheime concert van vanavond!!! Kan niet wachten!!!!

Keep the funk alive!
MisterFunk

Postby Jay F (funky_chill) on Wed Mar 07, 2007 1:09 pm

haten niet, je hebt gewoon de chance, wij niet.........maar zoooooooo erg is dit voor mij niet hoor, feest er mar op los! :wink: 8)
Jay F (funky_chill)
Dynamite

Postby Towasai on Wed Mar 07, 2007 1:58 pm

wow echt te gek dat je dr bij bent joh! :shock: haha en net als iedereen zegt .. geen haat hiero :) .. maar ben wel beetje jaloers!! :P :wink:

als je maar laat weten hoe het was en als je foto's o.i.d. hebt :.. we wanna see :D:D

VEEL PLEZIER!!! .. ik ga via capital radio kijken :D
Towasai
Space Cowboy

Postby MisterFunk on Tue Mar 13, 2007 7:19 am

Jo mannen, sorry voor de late reply maar moest direct door naar Bahrein voor werk en ben net pas weer thuis....

Het concert was bizar cool!!! Wat een ervaring, wel even wat anders dan een van z'n "reguliere" concerten! Live blijf ik ze gewoon beter vinden!

Ik heb foto's en filmpjes maar deze zijn allemaal een beetje van hetzelfde als wat de andere die er waren ook gepost hebben.

Weet iemand trouwens hoe je die link kunt rippen met het filmpje van capital radio? Die optie met Mozilla werkt bij mij niet.

http://www.capitalradiogroup.com/conten ... oquai.html

Mzzl
MisterFunk

Postby Towasai on Tue Mar 13, 2007 8:21 am

heyy fijn te horen dat het leuk was ;) :D

en wat het concert op internet betreft... :roll: ik wil het ook graag downloaden maar ik snap dat ding via Mozilla ook nie ...:?

als het goed is nog 4 weken te zien op internet .. dus we hebben nog 4 weken om het te kunnen rippen ;) :lol:
Towasai
Space Cowboy

Postby MisterFunk on Tue Mar 13, 2007 11:16 am

nee inderdaad, ik heb het ookal geprobeerd met een add-on voor Explorer 7 maar weer hetzelfde....een .ms-asf file van 3KB waar je niets mee kunt...... anybody!? 8) :?:
MisterFunk

Next

Return to International Discussion