Dutch Jammin' starts here!
85 posts • Page 1 of 4 • 1, 2, 3, 4
Dutch Jammin' starts here!Volgens mij zijn er momenteel wel weer een paar nederlands sprekende members aanwezig hier op het forum ... dus ik dacht laat ik eens ff vragen wie ??
![]()
forumhey, mij ken je waarschijnlijk al he
![]() ![]()
jeehh eindelijk iemand die reageert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
dutchik snap het eigenlijk ook ni, voor mij is dit ook veel makkelijker
![]() ![]() ![]()
haha
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
gig in the skyde reden waarom dat ik dat vroeg was omdat ik geen ticketten heb kunnen bemachtigen met de oficiële wedstrijd...
![]() ![]()
Nee
![]() ![]() ![]() ![]()
dvdja, ik heb van iemand geleze dat er inderdaad praktisch geen mense van de forum hebben gewonnen..... maar 'tis te hopen dat ze daar toch wel nen dvd van maken. dan kunnen we toch op 1 of andere manier het toch meemaken...haha
![]() ![]() ![]() ![]()
Jaaaa beter maken ze daar een dvd van !!
![]() ![]() ![]() ![]()
voor degene die geinteresseerd zijn .. artikel in de 'metro' van het geweldige concert waar ik en vele andere niet naar toe gaan
![]() ---------------------------------------------------------------------------------- ![]() Vliegtuigconcert van Jamiroquai Geplaatst op vrijdag 16 februari 2007 om 15:44 AMSTERDAM (ANP) - Je moet soms tot grote hoogte stijgen om in the picture te komen. Sony Ericsson probeert het met een concert in de lucht, ofwel een optreden van Jamiroquai in een vliegtuig, Boeing 757. Ruim 150 mensen gaan het meemaken op dinsdag 27 februari. Waar Katie Melua de zeebodem opzocht om een diepteconcert te geven op 303 meter onder de zeespiegel, gaat Jamiroquai ruim 10 kilometer de lucht in om een optreden van een half uur te geven. Het idee achter dit initiatief komt van Sony Ericsson. ,,Zo willen we grensverleggend communiceren met ons publiek over muziek in de mobiele telefonie, ofwel music on the move'', aldus perswoordvoerder Harold de Kort namens Sony Ericsson Nederland. Guinness World Record vliegt ook mee om te kijken of het evenement een plaatsje verdient in het Guinness Book of World Records. Sony Ericsson zegt op deze manier zijn publiek te willen trakteren op ,,bijzondere dingen''. Of het een regelamatig terugkerend evenement wordt is nog niet duidelijk. ,,Maar misschien zetten we wel een traditie neer en gaan we er meer mee doen.'' ----------------------------------------------------------------------------------
Hey tweede poging voor een NL thread!!!
Ik wil niemand onnodig happy maken, maar er een een roddel dat er een duitste audio link zou zijn. Helaas is nog niets bevestigd!!!! Maar ik blijf hopen dat er iets zal zijn. Dat was zo tof na Jazz Cafe, toen je thuis kwam was er gewoon audio van die gig...en later zelfs een DVD! Dan kun je jezelf zien en weer helemaal uit de dak gaan.
haha ja ik zag dat er wel eentje al was.. maar dat was zoooo lang geleden ![]() ![]()
zolang ze er maar iets van laten zien/horen vind ik het al goed .. tis zo jammer dat zoveel mensen dit moeten missen .. vooral omdat het nog zo lang duurt voor ze gaan touren ![]() maar goed zoals je al zei .. we blijven hopen ![]()
THX! Jamiroquai-Stinger, voor dit artikel .. de titel klinkt alleen wel erg negatief .. ik hoop alleen dat het niet het geval is dat ze dr echt mee stoppen .. het zal ongetwijfeld wel een grote/lange break worden maar tja .. tis afwachten ... ![]() [edit: .. ohh geen paniek .. hij stopt niet ![]()
ja, anders kon ik niet meer live gaan zien als hij is een toer doet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Hier nog een artikel over Gig in the Sky
![]() ---------------------------------------------- di 27 feb 2007, 20:15 Jamiroquai zingt 'hoogste' lied ![]() Jay Kay. Foto: AP ATHENE - De funky soulzanger Jamiroquai leverde dinsdagavond met recht een prestatie van niveau. Op een hoogte van ruim tien kilometer, onderweg van München naar Athene, gaf hij voor tweehonderd gasten een concert in een Boeing 757. Hij zette hiermee een record neer voor het Guiness Book of Worldrecords. Het evenement was een stunt van Sony Ericsson. In het vliegtuig zaten zeven Nederlanders, van wie er vier met een prijsvraag een plaatsje hadden verworven. De 24-jarige Jackie Hettinga uit Sneek won in het vliegtuig zelfs nog een meet-and-greet met mister Jamiroquai zelf, of wel Jay Kay. ------------------------------------------------------------------------------- ![]() ![]() ![]() ![]()
Sorry mannen, lees dit draadje net voor het eerst!
8 Nl-ers nu in totaal dan... ![]() Jullie gaan me allemaal haten vandaag want ik zit nu op Schiphol te wachten op mijn vlucht naar London voor het geheime concert van vanavond!!! Kan niet wachten!!!! Keep the funk alive!
haten niet, je hebt gewoon de chance, wij niet.........maar zoooooooo erg is dit voor mij niet hoor, feest er mar op los!
![]() ![]()
wow echt te gek dat je dr bij bent joh!
![]() ![]() ![]() ![]() als je maar laat weten hoe het was en als je foto's o.i.d. hebt :.. we wanna see ![]() VEEL PLEZIER!!! .. ik ga via capital radio kijken ![]()
Jo mannen, sorry voor de late reply maar moest direct door naar Bahrein voor werk en ben net pas weer thuis....
Het concert was bizar cool!!! Wat een ervaring, wel even wat anders dan een van z'n "reguliere" concerten! Live blijf ik ze gewoon beter vinden! Ik heb foto's en filmpjes maar deze zijn allemaal een beetje van hetzelfde als wat de andere die er waren ook gepost hebben. Weet iemand trouwens hoe je die link kunt rippen met het filmpje van capital radio? Die optie met Mozilla werkt bij mij niet. http://www.capitalradiogroup.com/conten ... oquai.html Mzzl
heyy fijn te horen dat het leuk was
![]() ![]() en wat het concert op internet betreft... ![]() ![]() als het goed is nog 4 weken te zien op internet .. dus we hebben nog 4 weken om het te kunnen rippen ![]() ![]()
nee inderdaad, ik heb het ookal geprobeerd met een add-on voor Explorer 7 maar weer hetzelfde....een .ms-asf file van 3KB waar je niets mee kunt...... anybody!?
![]() ![]()
85 posts • Page 1 of 4 • 1, 2, 3, 4
Return to International Discussion Who is onlineUsers browsing this forum: No registered users and 1 guest |